#maskmurah medias

ALOEVERA MASK 
1PCS - RM4
3PCS - RM10

WASSAP 0174751172

#maskaloeveramurah 
#aloeveramaskmurah 
#kosmetikmurahberkualiti 
#maskmurah
ALOEVERA MASK 1PCS - RM4 3PCS - RM10 WASSAP 0174751172 #maskaloeveramurah #aloeveramaskmurah #kosmetikmurahberkualiti #maskmurah
1001/24/2017
🔥PEMBORONG MASK TERMURAH MALAYSIA🔥
.
💚SHISEIDO WHITE MASK💚
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💙RM1 / pcs
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💙RM0.70 / 50pcs
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💙RM0.50 / 100pcs
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Postage :
💛1-70 pcs = RM7 sm / RM11 ss
💛71-120 pcs = RM10 sm / RM 16 ss
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Shiseido Peel-off White Mask berfungsi untuk mencerahkan dan memutihkan wajah, menghaluskan wajah, mengurangkn kedut2 dan mengangkat sel kulit mati.
.
Shiseido White mask bagus untuk mendinginkan dan mencerahkan kulit setelah berpanasan 
dibawah sinar matahari.
.
Cara Penggunaan:
.
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer..)
3. Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk balckhead & whitehead. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.
.
#shiseidomaskrm1 #shiseidomaskmurah #shiseidomaskmalaysia #shiseidomaskmurahmalaysia #perlakingoriginal #perlakingmurah #maskrm1 #maskmurah #maskmalaysia #photogrid #ootdraya #ootd #shiseidonaturgomask #shiseidonaturgomaskmurah #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah
🔥PEMBORONG MASK TERMURAH MALAYSIA🔥 . 💚SHISEIDO WHITE MASK💚 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙RM1 / pcs ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙RM0.70 / 50pcs ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙RM0.50 / 100pcs ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Postage : 💛1-70 pcs = RM7 sm / RM11 ss 💛71-120 pcs = RM10 sm / RM 16 ss ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Shiseido Peel-off White Mask berfungsi untuk mencerahkan dan memutihkan wajah, menghaluskan wajah, mengurangkn kedut2 dan mengangkat sel kulit mati. . Shiseido White mask bagus untuk mendinginkan dan mencerahkan kulit setelah berpanasan dibawah sinar matahari. . Cara Penggunaan: . 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer..) 3. Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk balckhead & whitehead. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. . #shiseidomaskrm1 #shiseidomaskmurah #shiseidomaskmalaysia #shiseidomaskmurahmalaysia #perlakingoriginal #perlakingmurah #maskrm1 #maskmurah #maskmalaysia #photogrid #ootdraya #ootd #shiseidonaturgomask #shiseidonaturgomaskmurah #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah
5001/24/2017
🔥PEMBORONG MASK TERMURAH MALAYSIA🔥
.
💚SHISEIDO NATURGO MASK💚
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💙RM1 / pcs
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💙RM0.70 / 50pcs
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💙RM0.50 / 100pcs
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
💛Postage :
💛1-70 pcs = RM7 sm / RM11 ss
💛71-120 pcs = RM10 sm / RM 16 ss
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Shiseido Naturgo Mask terbuat dari lumpur yang ada di laut dalam, kaya mineral dan bahan alami. Shiseido Naturgo Mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh,mengawal minyak berlebih, menghaluskan wajah, mengurangkn jerawat dan mencerahkan kulit
.
Cara Penggunaan:
.
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer..)
3. Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk balckhead & whitehead. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.
.
#shiseidomaskrm1 #shiseidomaskmurah #shiseidomaskmalaysia #shiseidomaskmurahmalaysia #perlakingoriginal #perlakingmurah #maskrm1 #maskmurah #maskmalaysia #photogrid #ootdraya #ootd #shiseidonaturgomask #shiseidonaturgomaskmurah #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah
🔥PEMBORONG MASK TERMURAH MALAYSIA🔥 . 💚SHISEIDO NATURGO MASK💚 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙RM1 / pcs ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙RM0.70 / 50pcs ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙RM0.50 / 100pcs ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💛Postage : 💛1-70 pcs = RM7 sm / RM11 ss 💛71-120 pcs = RM10 sm / RM 16 ss ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Shiseido Naturgo Mask terbuat dari lumpur yang ada di laut dalam, kaya mineral dan bahan alami. Shiseido Naturgo Mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh,mengawal minyak berlebih, menghaluskan wajah, mengurangkn jerawat dan mencerahkan kulit . Cara Penggunaan: . 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer..) 3. Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk balckhead & whitehead. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. . #shiseidomaskrm1 #shiseidomaskmurah #shiseidomaskmalaysia #shiseidomaskmurahmalaysia #perlakingoriginal #perlakingmurah #maskrm1 #maskmurah #maskmalaysia #photogrid #ootdraya #ootd #shiseidonaturgomask #shiseidonaturgomaskmurah #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah
2001/24/2017
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍
.
EGG WHITE MASK😍

Fungsi:
-Melembut & melembabkan wajah.
-Membaiki sel kulit yang rosak.
-Menyihat & mencerahkan kulit wajah.

Cara Penggunaan:
1.Bersihkan wajah. 
2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering.
3.Tanggalkan.
.
*Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used.
*Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.
.
HARGA : 
RM 4.50/pcs.
Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs.
Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs.
(harga tidak termasuk caj penghantaran)

POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj.
#Lubukmaskmalaysia 
WA: 0167112464 📲
.
#sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍 . EGG WHITE MASK😍 Fungsi: -Melembut & melembabkan wajah. -Membaiki sel kulit yang rosak. -Menyihat & mencerahkan kulit wajah. Cara Penggunaan: 1.Bersihkan wajah. 2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering. 3.Tanggalkan. . *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini. . HARGA : RM 4.50/pcs. Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs. Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs. (harga tidak termasuk caj penghantaran) POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj. #Lubukmaskmalaysia WA: 0167112464 📲 . #sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
5001/24/2017
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍
.
EGG WHITE MASK😍

Fungsi:
-Melembut & melembabkan wajah.
-Membaiki sel kulit yang rosak.
-Menyihat & mencerahkan kulit wajah.

Cara Penggunaan:
1.Bersihkan wajah. 
2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering.
3.Tanggalkan.
.
*Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used.
*Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.
.
HARGA : 
RM 4.50/pcs.
Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs.
Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs.
(harga tidak termasuk caj penghantaran)

POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj.
#Lubukmaskmalaysia 
WA: 0167112464 📲
.
#sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍 . EGG WHITE MASK😍 Fungsi: -Melembut & melembabkan wajah. -Membaiki sel kulit yang rosak. -Menyihat & mencerahkan kulit wajah. Cara Penggunaan: 1.Bersihkan wajah. 2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering. 3.Tanggalkan. . *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini. . HARGA : RM 4.50/pcs. Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs. Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs. (harga tidak termasuk caj penghantaran) POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj. #Lubukmaskmalaysia WA: 0167112464 📲 . #sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
5001/24/2017
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍
.
EGG WHITE MASK😍

Fungsi:
-Melembut & melembabkan wajah.
-Membaiki sel kulit yang rosak.
-Menyihat & mencerahkan kulit wajah.

Cara Penggunaan:
1.Bersihkan wajah. 
2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering.
3.Tanggalkan.
.
*Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used.
*Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.
.
HARGA : 
RM 4.50/pcs.
Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs.
Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs.
(harga tidak termasuk caj penghantaran)

POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj.
#Lubukmaskmalaysia 
WA: 0167112464 📲
.
#sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍 . EGG WHITE MASK😍 Fungsi: -Melembut & melembabkan wajah. -Membaiki sel kulit yang rosak. -Menyihat & mencerahkan kulit wajah. Cara Penggunaan: 1.Bersihkan wajah. 2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering. 3.Tanggalkan. . *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini. . HARGA : RM 4.50/pcs. Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs. Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs. (harga tidak termasuk caj penghantaran) POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj. #Lubukmaskmalaysia WA: 0167112464 📲 . #sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
5001/24/2017
bubble clay mask @120 rb aja, lagi ngehits di US/UK krn sensasi bubblenya soooo fun! 😍😍 ada ekstrak greentea yang bikin muka kamu nggak kusem, pluuus ini ngangkat komedonya ampuh banget! 💛💛 #bubbleclaymask #jualbubblemask #maskmurah #bubblemaskindo
bubble clay mask @120 rb aja, lagi ngehits di US/UK krn sensasi bubblenya soooo fun! 😍😍 ada ekstrak greentea yang bikin muka kamu nggak kusem, pluuus ini ngangkat komedonya ampuh banget! 💛💛 #bubbleclaymask #jualbubblemask #maskmurah #bubblemaskindo
4001/24/2017
Collagen  Crystal eye mask
.
🐼 sesuai utk mata yg ada lingkaran hitam
🐼 puffy eyes ataw mata bengkak
🐼 hujung mata berkedut
.
Penjagaan mata jgn korg nk abai kn pulak ye..kulit dah elok putih licin tang mata lebam..no no no😯☝
.
Mommy yg ada baby dok berjaga malam elok la pakai..supaya mata x jd ghupe panda 🐼 kang tekejut laki tgk
.
Students yg dok berjaga mlm study smpai pkul 3 4 pagi tu..tepek je bwh mata..setel..esok p class mata segar
.
Mata penat letih dok ngadap lappy or yg ada kedut2 hujung mata tu pun blh pakai..xde masalah pun..tepek je bwh mata..rasa sejukkk..nk lgi best pakai n duduk bwh ekon..😅😅😅
.
RM25 / 50pcs
Ws  0124405923 .
#sayajual  #eyemask #maskmurah
Collagen Crystal eye mask . 🐼 sesuai utk mata yg ada lingkaran hitam 🐼 puffy eyes ataw mata bengkak 🐼 hujung mata berkedut . Penjagaan mata jgn korg nk abai kn pulak ye..kulit dah elok putih licin tang mata lebam..no no no😯☝ . Mommy yg ada baby dok berjaga malam elok la pakai..supaya mata x jd ghupe panda 🐼 kang tekejut laki tgk . Students yg dok berjaga mlm study smpai pkul 3 4 pagi tu..tepek je bwh mata..setel..esok p class mata segar . Mata penat letih dok ngadap lappy or yg ada kedut2 hujung mata tu pun blh pakai..xde masalah pun..tepek je bwh mata..rasa sejukkk..nk lgi best pakai n duduk bwh ekon..😅😅😅 . RM25 / 50pcs Ws 0124405923 . #sayajual #eyemask #maskmurah
5001/24/2017
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍
.
SNAIL WHITE MASK😍
.
Mempunyai 3 variasi warna:

GOLD
-Melembut & menganjalkan wajah.

WHITE & PINK
-Membaiki sel kulit yang rosak.
-Melembabkan wajah.

BLACK
-Menyihat & mencerahkan kulit wajah.

Cara Penggunaan:
1.Bersihkan wajah. 
2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering.
3.Tanggalkan.
.
*Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik.
*Single-used.
*Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.

HARGA : 
RM 4.50/pcs.
Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs.
Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs.
(harga tidak termasuk caj penghantaran)

POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj.
#Lubukmaskmalaysia 
WA: 0167112464 📲
.
#sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍 . SNAIL WHITE MASK😍 . Mempunyai 3 variasi warna: GOLD -Melembut & menganjalkan wajah. WHITE & PINK -Membaiki sel kulit yang rosak. -Melembabkan wajah. BLACK -Menyihat & mencerahkan kulit wajah. Cara Penggunaan: 1.Bersihkan wajah. 2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering. 3.Tanggalkan. . *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini. HARGA : RM 4.50/pcs. Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs. Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs. (harga tidak termasuk caj penghantaran) POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj. #Lubukmaskmalaysia WA: 0167112464 📲 . #sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
6001/24/2017
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍
.
SNAIL WHITE MASK😍
.
Mempunyai 3 variasi warna:

GOLD
-Melembut & menganjalkan wajah.

WHITE & PINK
-Membaiki sel kulit yang rosak.
-Melembabkan wajah.

BLACK
-Menyihat & mencerahkan kulit wajah.

Cara Penggunaan:
1.Bersihkan wajah. 
2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering.
3.Tanggalkan.
.
*Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik.
*Single-used.
*Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.

HARGA : 
RM 4.50/pcs.
Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs.
Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs.
(harga tidak termasuk caj penghantaran)

POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj.
#Lubukmaskmalaysia 
WA: 0167112464 📲
.
#sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍 . SNAIL WHITE MASK😍 . Mempunyai 3 variasi warna: GOLD -Melembut & menganjalkan wajah. WHITE & PINK -Membaiki sel kulit yang rosak. -Melembabkan wajah. BLACK -Menyihat & mencerahkan kulit wajah. Cara Penggunaan: 1.Bersihkan wajah. 2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering. 3.Tanggalkan. . *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini. HARGA : RM 4.50/pcs. Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs. Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs. (harga tidak termasuk caj penghantaran) POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj. #Lubukmaskmalaysia WA: 0167112464 📲 . #sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
3001/24/2017
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍
.
SNAIL WHITE MASK😍
.
Mempunyai 3 variasi warna:

GOLD
-Melembut & menganjalkan wajah.

WHITE & PINK
-Membaiki sel kulit yang rosak.
-Melembabkan wajah.

BLACK
-Menyihat & mencerahkan kulit wajah.

Cara Penggunaan:
1.Bersihkan wajah. 
2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering.
3.Tanggalkan.
.
*Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik.
*Single-used.
*Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini.

HARGA : 
RM 4.50/pcs.
Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs.
Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs.
(harga tidak termasuk caj penghantaran)

POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj.
#Lubukmaskmalaysia 
WA: 0167112464 📲
.
#sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
AVAILABLE & SELLING FAST! 👍 . SNAIL WHITE MASK😍 . Mempunyai 3 variasi warna: GOLD -Melembut & menganjalkan wajah. WHITE & PINK -Membaiki sel kulit yang rosak. -Melembabkan wajah. BLACK -Menyihat & mencerahkan kulit wajah. Cara Penggunaan: 1.Bersihkan wajah. 2.Pakai masker pada wajah sekurang-kurangnya selama 30minit atau sehingga kering. 3.Tanggalkan. . *Gunakan 2-3x seminggu untuk kesan terbaik. *Single-used. *Jika mendapat sebarang alahan boleh berhenti menggunakan mask ini. HARGA : RM 4.50/pcs. Borong 10 pcs ke atas RM 4.00/pcs. Borong 50 pcs ke atas RM 3.00/pcs. (harga tidak termasuk caj penghantaran) POSTAGE : hari ISNIN & KHAMIS shj. #Lubukmaskmalaysia WA: 0167112464 📲 . #sayajual #niagaig #bisnesonline #niagaonline #produkkecantikan #mask #maskmalaysia #shiseido #footpatch #detox #jualmask #jualbarang #niagabarang #barangonline #sayajualmask #maskmurah #detoxmurah #whitemask #blackmask
2001/24/2017
Assalamualaikum semua 😊

Ada tak sesiapa yang mempunyai masalah gigi? rasa tak mampu nak pakai braces yang harga ribu ribu tu?

Haa jangan risau okay sebab saya ada jual teeth trainer. Eh apa fungsi teeth trainer ni okay meh saya terangkan 😊

TEETH TRAINER:-
Membantu menyelesaikan masalah masalah minor pada gigi.
Harga memang terlajak berbaloi awak awak semua.
Kesan memang 100% sama macam braces.

APA YANG PENTING
kena lah rajin pakai untuk mendapatkan kesan yang memuaskan. hehe jangan seminggu sekali pulak.

Nanti gigi cantik rata macam gigi artis tau 😁 hehe

Suka tak? suka tak? Haa kalau suka tunggu apa lagi hehe cepat cepat wasap okay 😊
-
💰HARGA
RM32
.
📮POSTAGE ADD
RM8SM
RM12SS

WS : +60177279096
WS : +60177279096
WS : +60177279096
WS : +60177279096

#makeupmalaysia #teethtrainer #prelovedmakeup #teethtrainermurah #prelovedmalaysia #perapatgigi #bracemurah #teethtrainermalaysia #fulllipsmurah #fulllipsmalaysia #nosesecretmurah #noseup3dmurah #nose3dmurah #fulllips #fullipsmurah #pembesarbibirmurah #fullips3in1murah #pendakapgigimurah #bracesmurah #bracemalaysia #bracesmurah #teethtrainermurahmalaysia #teethtrainermalaysiamurah #maskmurah #royalexpertwhitening #sheshidomask #sheshidomaskmurah #royalexpertscrub #sabunroyalexpertmurah
#royalexpertwhiteningmurah
Assalamualaikum semua 😊 Ada tak sesiapa yang mempunyai masalah gigi? rasa tak mampu nak pakai braces yang harga ribu ribu tu? Haa jangan risau okay sebab saya ada jual teeth trainer. Eh apa fungsi teeth trainer ni okay meh saya terangkan 😊 TEETH TRAINER:- Membantu menyelesaikan masalah masalah minor pada gigi. Harga memang terlajak berbaloi awak awak semua. Kesan memang 100% sama macam braces. APA YANG PENTING kena lah rajin pakai untuk mendapatkan kesan yang memuaskan. hehe jangan seminggu sekali pulak. Nanti gigi cantik rata macam gigi artis tau 😁 hehe Suka tak? suka tak? Haa kalau suka tunggu apa lagi hehe cepat cepat wasap okay 😊 - 💰HARGA RM32 . 📮POSTAGE ADD RM8SM RM12SS WS : +60177279096 WS : +60177279096 WS : +60177279096 WS : +60177279096 #makeupmalaysia #teethtrainer #prelovedmakeup #teethtrainermurah #prelovedmalaysia #perapatgigi #bracemurah #teethtrainermalaysia #fulllipsmurah #fulllipsmalaysia #nosesecretmurah #noseup3dmurah #nose3dmurah #fulllips #fullipsmurah #pembesarbibirmurah #fullips3in1murah #pendakapgigimurah #bracesmurah #bracemalaysia #bracesmurah #teethtrainermurahmalaysia #teethtrainermalaysiamurah #maskmurah #royalexpertwhitening #sheshidomask #sheshidomaskmurah #royalexpertscrub #sabunroyalexpertmurah #royalexpertwhiteningmurah
25001/24/2017
Morning! Pagi2 jum rest dgn detox mask. Ramai yg guna detox mask ni whtsapp sis repeat order 💃🏻💃🏻💃🏻. Korang yang belum cuba, whatsapp sis order 1detox mask. Sbb detox mask ni mmg best sgt2 ! Lepas pakai rasa kulit ni licin & tegang je. .
Detox mask Temyracle diperbuat drpda bahan2 semulajadi yg premium mcm manuka honey, geranium oil & kunyit. 100% homemade & free chemical. Yg penting ada KKM.
.
Whtsapp +0174389562 utk order esk sis blh terus pos
.
#feedbackdetoxmasktemyracle .
#temyracle #temyraclesayamesticari #irissentialtemybold #jerawat #parut #scrubhomemade #homemadeproduct #ubatjerawat #ubatparut #ubatputih #scrubmurah #bibirgelap #bibirmenggelupas #kopiskrub #kopi #organik #bebasmerkuri #cantiktanpakimia #produkbebaskimia #detoxmask #detoxmaskmurah #detoxmasktemyracle #detoxmaskmalaysia #detoxmaskterbaik #detox #maskmurah #maskjerawat #maskparut
Morning! Pagi2 jum rest dgn detox mask. Ramai yg guna detox mask ni whtsapp sis repeat order 💃🏻💃🏻💃🏻. Korang yang belum cuba, whatsapp sis order 1detox mask. Sbb detox mask ni mmg best sgt2 ! Lepas pakai rasa kulit ni licin & tegang je. . Detox mask Temyracle diperbuat drpda bahan2 semulajadi yg premium mcm manuka honey, geranium oil & kunyit. 100% homemade & free chemical. Yg penting ada KKM. . Whtsapp +0174389562 utk order esk sis blh terus pos . #feedbackdetoxmasktemyracle . #temyracle #temyraclesayamesticari #irissentialtemybold #jerawat #parut #scrubhomemade #homemadeproduct #ubatjerawat #ubatparut #ubatputih #scrubmurah #bibirgelap #bibirmenggelupas #kopiskrub #kopi #organik #bebasmerkuri #cantiktanpakimia #produkbebaskimia #detoxmask #detoxmaskmurah #detoxmasktemyracle #detoxmaskmalaysia #detoxmaskterbaik #detox #maskmurah #maskjerawat #maskparut
9001/24/2017
collagen eye mask only 10k 2pcs
keuntungan:
• mengurangi lingkaran hitam dibawah mata
• mengurangi kantung mata
• melembabkan kukit sekitar mata
• anti kerut dan mengurangi keriput halus dibawah mata
• mengencangkan kulit sekitar mata

#maskmurah #maskermatamurah #maskeralami #maskermurah #maskerwajah #bajumuslimmurah #bajucouplemurah #murahmurah #maskertelur #maskerbinatangmurah #maskerbinatang #naturgomurah #maskerbibircollagen #maskerbibirmurah #maskerbibir #maskermata #maskermatamurah
collagen eye mask only 10k 2pcs keuntungan: • mengurangi lingkaran hitam dibawah mata • mengurangi kantung mata • melembabkan kukit sekitar mata • anti kerut dan mengurangi keriput halus dibawah mata • mengencangkan kulit sekitar mata #maskmurah #maskermatamurah #maskeralami #maskermurah #maskerwajah #bajumuslimmurah #bajucouplemurah #murahmurah #maskertelur #maskerbinatangmurah #maskerbinatang #naturgomurah #maskerbibircollagen #maskerbibirmurah #maskerbibir #maskermata #maskermatamurah
0001/23/2017
masker mata hitam only 10k 2pcs
keuntungan:
🎀 menghilangkan lingkaran hitam atau kantung mata
🎀 menghikangkan garis-garis halus
🎀 menghilangkan kelelahan mata
🎀 mengencangkan kulit dibawah mata
🎀 membuat mata menjadi fresh dan segar kembali

#maskmurah #maskermatamurah #maskeralami #maskermurah #maskerwajah #bajumuslimmurah #bajucouplemurah #murahmurah #maskertelur #maskerbinatangmurah #maskerbinatang #naturgomurah #maskerbibircollagen #maskerbibirmurah #maskerbibir
masker mata hitam only 10k 2pcs keuntungan: 🎀 menghilangkan lingkaran hitam atau kantung mata 🎀 menghikangkan garis-garis halus 🎀 menghilangkan kelelahan mata 🎀 mengencangkan kulit dibawah mata 🎀 membuat mata menjadi fresh dan segar kembali #maskmurah #maskermatamurah #maskeralami #maskermurah #maskerwajah #bajumuslimmurah #bajucouplemurah #murahmurah #maskertelur #maskerbinatangmurah #maskerbinatang #naturgomurah #maskerbibircollagen #maskerbibirmurah #maskerbibir
0001/23/2017
Yayy ada customer dah borong lebih daripada 50pcs tau! Lagi banyak lagi murah harga ha meh jom borong dengan kitaa #maskmurah #borongmaskmurah #borongmask
Yayy ada customer dah borong lebih daripada 50pcs tau! Lagi banyak lagi murah harga ha meh jom borong dengan kitaa #maskmurah #borongmaskmurah #borongmask
134408/31/2016
Semua kotoran boleh keluar tau.
.
READY STOCK! 🎀VIETNAM MASK🎀
RM5
.
Promosi 5pcs👉RM4.50/pcs
.
Postage RM8SM/RM11SS
.=====📲Whatsapp / Telegram 0125405699

Cara pakai Vietnam Mask :
1.Cuci bersih muka macam biasa.Lap kering.
2.Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh.
3.Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam.
4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah.
5.Pasti cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#vietnammask #vietnammaskmurah #maskmurah #goldmaskmurah #kosmetikmurah #ammasoap #vietnammaskmurahmalaysia #borongvietnammask #berinamurah #berinakrimpelurusrambut #berinakrimrambut #krimrambut #kcollymurah #krimkunyitmurah #variableymurah #variableyserum #variableyserummurah #vietnammaskborong #vietnammaskmurah #vietnammaskrm3 #vietnammaskrm5 #maskvietnam #maskvietnammurah #maskvietnammurah #vietnammaskborong #vietnammaskborongmurah #vietnammaskmurahgiler #vietnammaskmurahsangat #maskvietnammurah #maskvietnamborong #maskvietnammurahmalaysia
Semua kotoran boleh keluar tau. . READY STOCK! 🎀VIETNAM MASK🎀 RM5 . Promosi 5pcs👉RM4.50/pcs . Postage RM8SM/RM11SS .=====📲Whatsapp / Telegram 0125405699 Cara pakai Vietnam Mask : 1.Cuci bersih muka macam biasa.Lap kering. 2.Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh. 3.Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam. 4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah. 5.Pasti cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask. . . . . . . . . . . . #vietnammask #vietnammaskmurah #maskmurah #goldmaskmurah #kosmetikmurah #ammasoap #vietnammaskmurahmalaysia #borongvietnammask #berinamurah #berinakrimpelurusrambut #berinakrimrambut #krimrambut #kcollymurah #krimkunyitmurah #variableymurah #variableyserum #variableyserummurah #vietnammaskborong #vietnammaskmurah #vietnammaskrm3 #vietnammaskrm5 #maskvietnam #maskvietnammurah #maskvietnammurah #vietnammaskborong #vietnammaskborongmurah #vietnammaskmurahgiler #vietnammaskmurahsangat #maskvietnammurah #maskvietnamborong #maskvietnammurahmalaysia
275401/22/2017
AYUMI PEEL OFF MASK
RM20 
#ayumipeeloffmask #maskmurah #ayumimask #ayumipeeloffmaskmurah
135009/29/2016
#reviewbyeyya .
.
let repair ur skin dgn detox mask ni dr @temyracle.hq .. bhn semulajadi je semuanya .. girl go get one now !! 💋🌹.. @temyracle.hq @temyracle.hq  @temyracle.hq .
.
.
@nature_organics 
@nature_organics 
@nature_organics
#temyracle #temyraclesayamesticari #irissentialtemybold #jerawat #parut #scrubhomemade #homemadeproduct #ubatjerawat #ubatparut #ubatputih #scrubmurah #bibirgelap #bibirmenggelupas #kopiskrub #kopi #organik #detoxmask #detoxmaskmurah #detoxmasktemyracle #detoxmaskmalaysia #detoxmaskterbaik #detox #maskmurah #maskjerawat #maskparut
#reviewbyeyya . . let repair ur skin dgn detox mask ni dr @temyracle.hq .. bhn semulajadi je semuanya .. girl go get one now !! 💋🌹.. @temyracle.hq @temyracle.hq @temyracle.hq . . . @nature_organics @nature_organics @nature_organics #temyracle #temyraclesayamesticari #irissentialtemybold #jerawat #parut #scrubhomemade #homemadeproduct #ubatjerawat #ubatparut #ubatputih #scrubmurah #bibirgelap #bibirmenggelupas #kopiskrub #kopi #organik #detoxmask #detoxmaskmurah #detoxmasktemyracle #detoxmaskmalaysia #detoxmaskterbaik #detox #maskmurah #maskjerawat #maskparut
640101/21/2017
💥 Magloure V-Shape Facial Lifting Mask💥
✅ yang boleh membantu anda menghilangkan double chin, ✅menghilangkan pipi tembam dan ✅melicinkan kulit. 🕛 Time to STAY SHARP with Magloure! MONEY BACK GUARANTEE t&c 🌟Harga Normal: RM70 (1 kotak)
SS RM80 (1 kotak) 🌟PROMOSI TERKINI!!!
Semenanjung RM 130 & SS RM140 (2 kotak) + FREE 4 keping mask! 🌟PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!!
.
#vshapemask #vshapemaskmurah #maskmurah #magloure #yearendsale
💥 Magloure V-Shape Facial Lifting Mask💥 ✅ yang boleh membantu anda menghilangkan double chin, ✅menghilangkan pipi tembam dan ✅melicinkan kulit. 🕛 Time to STAY SHARP with Magloure! MONEY BACK GUARANTEE t&c 🌟Harga Normal: RM70 (1 kotak) SS RM80 (1 kotak) 🌟PROMOSI TERKINI!!! Semenanjung RM 130 & SS RM140 (2 kotak) + FREE 4 keping mask! 🌟PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!! . #vshapemask #vshapemaskmurah #maskmurah #magloure #yearendsale
80012/17/2016
Animal dragon Soothing mask 
10keping dlm sekotak 
Rm20.00
WhatsApp / WeChat 016-7205838
#animalmaskmurah #maskmurah #maskmurahgila #kosmetikkualaselangor #kosmetikterengganu
Animal dragon Soothing mask 10keping dlm sekotak Rm20.00 WhatsApp / WeChat 016-7205838 #animalmaskmurah #maskmurah #maskmurahgila #kosmetikkualaselangor #kosmetikterengganu
22001/16/2017
Jangan picit. Pakai masker ni.
.
🎀VIETNAM MASK RM5🎀
Promosi 5pcs👉RM4.50/pcs
.
Postage RM8SM/RM11SS
.=====📲Whatsapp / Telegram 0125405699

Cara pakai Vietnam Mask :
1.Cuci bersih muka macam biasa.Lap kering.
2.Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh.
3.Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam.
4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah.
5.Pasti cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#vietnammask #vietnammaskmurah #maskmurah #goldmaskmurah #kosmetikmurah #ammasoap #vietnammaskmurahmalaysia #borongvietnammask #berinamurah #berinakrimpelurusrambut #berinakrimrambut #krimrambut #kcollymurah #krimkunyitmurah #variableymurah #variableyserum #variableyserummurah #vietnammaskborong #vietnammaskmurah #vietnammaskrm3 #vietnammaskrm5 #maskvietnam #maskvietnammurah #maskvietnammurah #vietnammaskborong #vietnammaskborongmurah #vietnammaskmurahgiler #vietnammaskmurahsangat #maskvietnammurah #maskvietnamborong #maskvietnammurahmalaysia
Jangan picit. Pakai masker ni. . 🎀VIETNAM MASK RM5🎀 Promosi 5pcs👉RM4.50/pcs . Postage RM8SM/RM11SS .=====📲Whatsapp / Telegram 0125405699 Cara pakai Vietnam Mask : 1.Cuci bersih muka macam biasa.Lap kering. 2.Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh. 3.Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam. 4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah. 5.Pasti cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask. . . . . . . . . . . . #vietnammask #vietnammaskmurah #maskmurah #goldmaskmurah #kosmetikmurah #ammasoap #vietnammaskmurahmalaysia #borongvietnammask #berinamurah #berinakrimpelurusrambut #berinakrimrambut #krimrambut #kcollymurah #krimkunyitmurah #variableymurah #variableyserum #variableyserummurah #vietnammaskborong #vietnammaskmurah #vietnammaskrm3 #vietnammaskrm5 #maskvietnam #maskvietnammurah #maskvietnammurah #vietnammaskborong #vietnammaskborongmurah #vietnammaskmurahgiler #vietnammaskmurahsangat #maskvietnammurah #maskvietnamborong #maskvietnammurahmalaysia
3361111/06/2016
Next