#shiseidoblackmaskmalaysia medias

SHISEIDO BLACK MASK😍

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-
💰PRICE: 
RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs
-
🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja
-
💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa)

#shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
SHISEIDO BLACK MASK😍 Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - 💰PRICE: RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs - 🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja - 💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa) #shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
6003/18/2017
SHISEIDO BLACK MASK😍

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-
💰PRICE: 
RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs
-
🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja
-
💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa)

#shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
SHISEIDO BLACK MASK😍 Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - 💰PRICE: RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs - 🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja - 💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa) #shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
10003/18/2017
SHISEIDO BLACK MASK😍

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-
💰PRICE: 
RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs
-
🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja
-
💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa)

#shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
SHISEIDO BLACK MASK😍 Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - 💰PRICE: RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs - 🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja - 💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa) #shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
8003/18/2017
READY STOCK !!!
SHISEIDO BLACK/WHITE MASK
1-RM1.00
3-RM2.50
postage sm RM8📦
postage ss RM11📦
HOW TO ORDER ???
✔️screenshot item
✔️send screenshot to whatsapp
whatsapp 013-6681384 (umi)📲
whatsapp 013-6681384 (umi)📲
whatsapp 013-6681384 (umi)📲 .
#makeupmurah #skincaremurah #shiseido #shiseidomurah #shiseidomask #shiseidoblack #shiseidowhite #shiseidoblackmask #shiseidowhitemask #shiseidomurahmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidomasker #shiseidoblackmaskmurah #shiseidowhitemaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #brandnewcosmetic
READY STOCK !!! SHISEIDO BLACK/WHITE MASK 1-RM1.00 3-RM2.50 postage sm RM8📦 postage ss RM11📦 HOW TO ORDER ??? ✔️screenshot item ✔️send screenshot to whatsapp whatsapp 013-6681384 (umi)📲 whatsapp 013-6681384 (umi)📲 whatsapp 013-6681384 (umi)📲 . #makeupmurah #skincaremurah #shiseido #shiseidomurah #shiseidomask #shiseidoblack #shiseidowhite #shiseidoblackmask #shiseidowhitemask #shiseidomurahmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidomasker #shiseidoblackmaskmurah #shiseidowhitemaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #brandnewcosmetic
6003/07/2017
READY STOCK !!!
SHISEIDO BLACK/WHITE MASK
1-RM1.00
3-RM2.50
postage sm RM8📦
postage ss RM11📦
HOW TO ORDER ???
✔️screenshot item
✔️send screenshot to whatsapp
whatsapp 013-6681384 (umi)📲
whatsapp 013-6681384 (umi)📲
whatsapp 013-6681384 (umi)📲 .
#makeupmurah #skincaremurah #shiseido #shiseidomurah #shiseidomask #shiseidoblack #shiseidowhite #shiseidoblackmask #shiseidowhitemask #shiseidomurahmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidomasker #shiseidoblackmaskmurah #shiseidowhitemaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #brandnewcosmetic
READY STOCK !!! SHISEIDO BLACK/WHITE MASK 1-RM1.00 3-RM2.50 postage sm RM8📦 postage ss RM11📦 HOW TO ORDER ??? ✔️screenshot item ✔️send screenshot to whatsapp whatsapp 013-6681384 (umi)📲 whatsapp 013-6681384 (umi)📲 whatsapp 013-6681384 (umi)📲 . #makeupmurah #skincaremurah #shiseido #shiseidomurah #shiseidomask #shiseidoblack #shiseidowhite #shiseidoblackmask #shiseidowhitemask #shiseidomurahmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidomasker #shiseidoblackmaskmurah #shiseidowhitemaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #brandnewcosmetic
4003/07/2017
READY STOCK !!!
SHISEIDO BLACK/WHITE MASK
1-RM1.00
3-RM2.50
postage sm RM8📦
postage ss RM11📦
HOW TO ORDER ???
✔️screenshot item
✔️send screenshot to whatsapp
whatsapp 013-6681384 (umi)📲
whatsapp 013-6681384 (umi)📲
whatsapp 013-6681384 (umi)📲 .
#makeupmurah #skincaremurah #shiseido #shiseidomurah #shiseidomask #shiseidoblack #shiseidowhite #shiseidoblackmask #shiseidowhitemask #shiseidomurahmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidomasker #shiseidoblackmaskmurah #shiseidowhitemaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #brandnewcosmetic
READY STOCK !!! SHISEIDO BLACK/WHITE MASK 1-RM1.00 3-RM2.50 postage sm RM8📦 postage ss RM11📦 HOW TO ORDER ??? ✔️screenshot item ✔️send screenshot to whatsapp whatsapp 013-6681384 (umi)📲 whatsapp 013-6681384 (umi)📲 whatsapp 013-6681384 (umi)📲 . #makeupmurah #skincaremurah #shiseido #shiseidomurah #shiseidomask #shiseidoblack #shiseidowhite #shiseidoblackmask #shiseidowhitemask #shiseidomurahmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidomasker #shiseidoblackmaskmurah #shiseidowhitemaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #brandnewcosmetic
3003/07/2017
Shiseido Blackhead Remover Mask 
Order banyak Harga lebih murah:
Beli 1 = @28.000/box
Beli 2-3 = @27.000/box
Beli 4-6 = @26.000/box
Beli >6 = @25.000/box

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..)
3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. 
#shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
Shiseido Blackhead Remover Mask Order banyak Harga lebih murah: Beli 1 = @28.000/box Beli 2-3 = @27.000/box Beli 4-6 = @26.000/box Beli >6 = @25.000/box Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka. Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Cara Penggunaan: 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..) 3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. #shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
1003/06/2017
SHISEIDO GOLD MASK
.
Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.
-Mencerahkan wajah.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-
Whatsapp 01128869243
.
#shiseido #shiseidomask #shiseidomurah#shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite#shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah#shiseidomasker #shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia#shiseidogold #shiseidogoldmurah#shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah#shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask
SHISEIDO GOLD MASK . Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. -Mencerahkan wajah. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - Whatsapp 01128869243 . #shiseido #shiseidomask #shiseidomurah#shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite#shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah#shiseidomasker #shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia#shiseidogold #shiseidogoldmurah#shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah#shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask
15003/03/2017
Shiseido Blackhead Remover Mask 
Order banyak Harga lebih murah:
Beli 1 = @28.000/box
Beli 2-3 = @27.000/box
Beli 4-6 = @26.000/box
Beli >6 = @25.000/box

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..)
3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. 
#shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
Shiseido Blackhead Remover Mask Order banyak Harga lebih murah: Beli 1 = @28.000/box Beli 2-3 = @27.000/box Beli 4-6 = @26.000/box Beli >6 = @25.000/box Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka. Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Cara Penggunaan: 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..) 3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. #shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
16102/20/2017
Alamakkk..baru perasan kulit muka iols lain macam...pg td ada perasan gak..tp xsempat belek sebab dah lmbt..ni dok belek2..mmg betullah!!! Hooraayyy...mmg xde filter tak de edit eh..original pictures taken by IP5s. Mmg sengaja amik angle mcm ni...Cuba korang zoom kawasan hidung, tepi hidung tu... #blackheads #whiteheads semua dah hilang..pori2 pun dah kecik dah...pastu mcm pinkish2 sikit..😬😬😬
walauwei..unbelievable!!! tak sia2 bukak mask pukul 2pg sampai meleleh air mata kalo gini resultnya!!! Sapa2 nak try, meh rapat2 wasap terus!! #0192852131 #shiseidomask #shiseido #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia
Alamakkk..baru perasan kulit muka iols lain macam...pg td ada perasan gak..tp xsempat belek sebab dah lmbt..ni dok belek2..mmg betullah!!! Hooraayyy...mmg xde filter tak de edit eh..original pictures taken by IP5s. Mmg sengaja amik angle mcm ni...Cuba korang zoom kawasan hidung, tepi hidung tu... #blackheads #whiteheads semua dah hilang..pori2 pun dah kecik dah...pastu mcm pinkish2 sikit..😬😬😬 walauwei..unbelievable!!! tak sia2 bukak mask pukul 2pg sampai meleleh air mata kalo gini resultnya!!! Sapa2 nak try, meh rapat2 wasap terus!! #0192852131 #shiseidomask #shiseido #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia
17002/20/2017
SHISEIDO WHITE MASK😍
💰 35.000/10pcs

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.
-Mencerahkan wajah.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-

#shiseido #shiseidomask #shiseidomurah #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite #shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah #shiseidomasker #shiseidomaskborong #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidogold #shiseidogoldmurah #shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah #shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask #shiseidosemarang #shiseidomasksemarang #shiseidomaskersemarang #shiseidowhitesemarang #shiseidogoldsemarang #shiseidoblacksemarang
SHISEIDO WHITE MASK😍 💰 35.000/10pcs Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. -Mencerahkan wajah. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - #shiseido #shiseidomask #shiseidomurah #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite #shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah #shiseidomasker #shiseidomaskborong #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidogold #shiseidogoldmurah #shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah #shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask #shiseidosemarang #shiseidomasksemarang #shiseidomaskersemarang #shiseidowhitesemarang #shiseidogoldsemarang #shiseidoblacksemarang
3001/29/2017
SHISEIDO GOLD MASK😍
💰 33.000/10pcs

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.
-Mencerahkan wajah.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-

#shiseido #shiseidomask #shiseidomurah #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite #shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah #shiseidomasker #shiseidomaskborong #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidogold #shiseidogoldmurah #shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah #shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask  #shiseidosemarang #shiseidomasksemarang #shiseidomaskersemarang #shiseidowhitesemarang #shiseidogoldsemarang #shiseidoblacksemarang
SHISEIDO GOLD MASK😍 💰 33.000/10pcs Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. -Mencerahkan wajah. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - #shiseido #shiseidomask #shiseidomurah #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite #shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah #shiseidomasker #shiseidomaskborong #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidogold #shiseidogoldmurah #shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah #shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask #shiseidosemarang #shiseidomasksemarang #shiseidomaskersemarang #shiseidowhitesemarang #shiseidogoldsemarang #shiseidoblacksemarang
3001/29/2017
SHISEIDO BLACK MASK😍
💰 33.000/10pcs

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.
-Mencerahkan wajah.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-

#shiseido #shiseidomask #shiseidomurah #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite #shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah #shiseidomasker #shiseidomaskborong #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidogold #shiseidogoldmurah #shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah #shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask  #shiseidosemarang #shiseidomasksemarang #shiseidomaskersemarang #shiseidowhitesemarang #shiseidogoldsemarang #shiseidoblacksemarang
SHISEIDO BLACK MASK😍 💰 33.000/10pcs Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. -Mencerahkan wajah. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - #shiseido #shiseidomask #shiseidomurah #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidowhite #shiseidowhitemask #shiseidomaskmurah #shiseidomasker #shiseidomaskborong #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidowhitemaskmalaysia #shiseidomalaysia #shiseidogold #shiseidogoldmurah #shiseidonaturgo #shiseidonaturgomurah #shiseidogoldmask #shiseidonaturgomask #shiseidosemarang #shiseidomasksemarang #shiseidomaskersemarang #shiseidowhitesemarang #shiseidogoldsemarang #shiseidoblacksemarang
2001/29/2017
Shiseido Blackhead Remover Mask 
Order banyak Harga lebih murah:
Beli 1 = @28.000/box
Beli 2-3 = @27.000/box
Beli 4-6 = @26.000/box
Beli >6 = @25.000/box

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..)
3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. 
#shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
Shiseido Blackhead Remover Mask Order banyak Harga lebih murah: Beli 1 = @28.000/box Beli 2-3 = @27.000/box Beli 4-6 = @26.000/box Beli >6 = @25.000/box Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka. Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Cara Penggunaan: 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..) 3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. #shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
15101/27/2017
SHISEIDO MASK

1pcs-RM1
10pcs-RM8
20pcs-RM15
50pcs-RM25
100pcs-RM40
Postage RM8SM/RM12SS

WHATSAPP  0139729616-EISYA

Fungsi: ◆ Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead)
◆ Mengecilkan pori2
◆ Mengurangkan kedutan & penuaan

Cara Penggunaan:
→ Cuci muka terlbh dahulu
→ Wapkan muka dgn air panas agar pori2 terbuka (tidak wajib)
→ Sapukan masker dimuka terutama di bahagian yg diinginkan spt hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata)
→ Biarkan selama 30 minit @ masker betul2 kering & keras
→ Tanggalkan masker perlahan- lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yg keluar pd masker
→ Bersihkan wajah dgn air ★ Gunakan 2-3x seminggu utk kesan terbaik
★ Sepeket blh pakai 2-3x mengikut penggunaan
★ Simpan dlm bekas trtutup selepas dibuka
★ Jika mendapat sebarang alahan blh berhenti menggunakan mask ini

#shiseidomask #shiseidomaskmurah #shiseidomaskborong #shiseidomaskblack #shiseidomaskmalaysia #shiseidomaskblackmurah #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidoblackmaskasli #trustedseller #trustedsellermalaysian
SHISEIDO MASK 1pcs-RM1 10pcs-RM8 20pcs-RM15 50pcs-RM25 100pcs-RM40 Postage RM8SM/RM12SS WHATSAPP 0139729616-EISYA Fungsi: ◆ Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead) ◆ Mengecilkan pori2 ◆ Mengurangkan kedutan & penuaan Cara Penggunaan: → Cuci muka terlbh dahulu → Wapkan muka dgn air panas agar pori2 terbuka (tidak wajib) → Sapukan masker dimuka terutama di bahagian yg diinginkan spt hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata) → Biarkan selama 30 minit @ masker betul2 kering & keras → Tanggalkan masker perlahan- lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yg keluar pd masker → Bersihkan wajah dgn air ★ Gunakan 2-3x seminggu utk kesan terbaik ★ Sepeket blh pakai 2-3x mengikut penggunaan ★ Simpan dlm bekas trtutup selepas dibuka ★ Jika mendapat sebarang alahan blh berhenti menggunakan mask ini #shiseidomask #shiseidomaskmurah #shiseidomaskborong #shiseidomaskblack #shiseidomaskmalaysia #shiseidomaskblackmurah #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidoblackmaskasli #trustedseller #trustedsellermalaysian
130001/21/2017
Shiseido Blackhead Remover Mask 
Order banyak Harga lebih murah:
Beli 1 = @28.000/box
Beli 2-3 = @27.000/box
Beli 4-6 = @26.000/box
Beli >6 = @25.000/box

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..)
3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. 
#shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
Shiseido Blackhead Remover Mask Order banyak Harga lebih murah: Beli 1 = @28.000/box Beli 2-3 = @27.000/box Beli 4-6 = @26.000/box Beli >6 = @25.000/box Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka. Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Cara Penggunaan: 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..) 3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. #shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
8301/18/2017
SHISEIDO BLACK MASK

50PCS RM20.00
POS RM7SM RM11SS
100PCS RM30.00
POS RM10SM RM16SS

WHATSAPP +601131603145

#shiseidomask #shiseidomaskmurah #shiseidomaskborong #shiseidomasker #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidoblackmaskori
SHISEIDO BLACK MASK 50PCS RM20.00 POS RM7SM RM11SS 100PCS RM30.00 POS RM10SM RM16SS WHATSAPP +601131603145 #shiseidomask #shiseidomaskmurah #shiseidomaskborong #shiseidomasker #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidoblackmaskori
51203/30/2016
Thank you yg memborong  KINOKI DETOX PADS.esok pos ye

SEKARANG TENGAH SALE SEKOTAK RM 8.
BELI BANYAK HARGA TERLAJAK MURAH!

BORONG 10 KOTAK RM 65 SAHAJA!! BERMINAT WHTSP 0135034002

#kinokipads #kinokidetoxmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #maskershiseido
Thank you yg memborong KINOKI DETOX PADS.esok pos ye SEKARANG TENGAH SALE SEKOTAK RM 8. BELI BANYAK HARGA TERLAJAK MURAH! BORONG 10 KOTAK RM 65 SAHAJA!! BERMINAT WHTSP 0135034002 #kinokipads #kinokidetoxmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #maskershiseido
4011/17/2015
Shiseido Blackhead Remover Mask 
Order banyak Harga lebih murah:
Beli 1 = @28.000/box
Beli 2-3 = @27.000/box
Beli 4-6 = @26.000/box
Beli >6 = @25.000/box

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..)
3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. 
#shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
Shiseido Blackhead Remover Mask Order banyak Harga lebih murah: Beli 1 = @28.000/box Beli 2-3 = @27.000/box Beli 4-6 = @26.000/box Beli >6 = @25.000/box Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka. Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam/putih di wajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif. Cara Penggunaan: 1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa. 2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat layer..) 3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata) 4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka. 5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras. 6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask. 7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna. Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup. #shiseidowhitemaskmalaysia#shiseidoblackmask#shiseidomask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmalaysia#shiseidoblackmaskmurah#murah#pemutihwajah#perawatanwajah#olshopjakarta#olshopmurah#shiseidoblackmaskori#maskerpemutih#kulitkusam#kosmetiksuper#poriporibesar#shiseidoblackmaskasli#shiseidooriginal#shiseidomurah#shishedobalckmaskori#maskerblackshiseido#shiseidooriginal#maskerblackshiseidomurah#pencerahwajah#pemutihwajah#maskerpencerahwajah#maskerpemutihwajah
15101/27/2017
MASK SHISEIDO BLACK

RM 20 (50 PCS) / RM 35 (100 PCS)
EXCLUDE POSTAGE

VERY HOT SELLING!

Shiseido Black Mask merupakan masker peel off yang digunakan untuk menghilangkan blackhead & whitahead. Ia merupakan salah satu 'hot selling item' di dunia kosmetik di Jepun, Hong Kong, Taiwan, Korea, Singapure & Malaysia.

#shiseido #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidoblackmaskori
MASK SHISEIDO BLACK RM 20 (50 PCS) / RM 35 (100 PCS) EXCLUDE POSTAGE VERY HOT SELLING! Shiseido Black Mask merupakan masker peel off yang digunakan untuk menghilangkan blackhead & whitahead. Ia merupakan salah satu 'hot selling item' di dunia kosmetik di Jepun, Hong Kong, Taiwan, Korea, Singapure & Malaysia. #shiseido #shiseidoblack #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia #shiseidoblackmaskori
7411/07/2016
Alamakkk..baru perasan kulit muka iols lain macam...pg td ada perasan gak..tp xsempat belek sebab dah lmbt..ni dok belek2..mmg betullah!!! Hooraayyy...mmg xde filter tak de edit eh..original pictures taken by IP5s. Mmg sengaja amik angle mcm ni...Cuba korang zoom kawasan hidung, tepi hidung tu... #blackheads #whiteheads semua dah hilang..pori2 pun dah kecik dah...pastu mcm pinkish2 sikit..😬😬😬
walauwei..unbelievable!!! tak sia2 bukak mask pukul 2pg sampai meleleh air mata kalo gini resultnya!!! Sapa2 nak try, meh rapat2 wasap terus!! #0192852131 #shiseidomask #shiseido #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia
Alamakkk..baru perasan kulit muka iols lain macam...pg td ada perasan gak..tp xsempat belek sebab dah lmbt..ni dok belek2..mmg betullah!!! Hooraayyy...mmg xde filter tak de edit eh..original pictures taken by IP5s. Mmg sengaja amik angle mcm ni...Cuba korang zoom kawasan hidung, tepi hidung tu... #blackheads #whiteheads semua dah hilang..pori2 pun dah kecik dah...pastu mcm pinkish2 sikit..😬😬😬 walauwei..unbelievable!!! tak sia2 bukak mask pukul 2pg sampai meleleh air mata kalo gini resultnya!!! Sapa2 nak try, meh rapat2 wasap terus!! #0192852131 #shiseidomask #shiseido #shiseidoblackmask #shiseidoblackmaskmurah #shiseidoblackmaskmalaysia
17002/20/2017
SHISEIDO BLACK MASK😍

Fungsi:
-Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead).
-Mengecilkan pori-pori.
-Mengurangkan kedutan & penuaan.

Cara Penggunaan:
1.Cuci muka terlebih dahulu.
2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib).
3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata).
4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras.
5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker.
6.Bersihkan wajah dengan air.
-
💰PRICE: 
RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs
-
🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja
-
💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa)

#shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
SHISEIDO BLACK MASK😍 Fungsi: -Membersih & menanggalkan sel kulit mati (blackhead & whitehead). -Mengecilkan pori-pori. -Mengurangkan kedutan & penuaan. Cara Penggunaan: 1.Cuci muka terlebih dahulu. 2.Wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka (tidak wajib). 3.Sapukan masker di muka terutama di bahagian yang diinginkan seperti hidung (jauhkan dari terkena kening, bibir & kawasan mata). 4.Biarkan selama 30 minit@masker betul-betul kering & keras. 5.Tanggalkan masker perlahan-lahan & lihat sendiri blackhead & whitehead yang keluar pada masker. 6.Bersihkan wajah dengan air. - 💰PRICE: RM0.80/pcs , Borong 50 Keatas RM0.50/pcs - 🚛 POS Isnin & Khamis Sahaja - 💌 BERMINAT? Whatsapp 01132501075 (kakwa) #shiseido#shiseidomask#shiseidomurah#shiseidoblackmask#shiseidoblackmask#shiseidoblackmaskmurah#shiseidomasker#shiseidomaskborong#shiseidoblackmaskmalaysia#sayajual#sayajualmask#sayajualmaskmurah#ajstorebyaboyjeans
8003/18/2017
Next